anda suka blog saya?

Sunday 8 February 2015

NEW YEAR with NEW BABY for SHEILA RAZLAN by LK PROJECTS..!

Assalamualaikum..
haaaa.. panjang kau tajuk entry aku kali nie.. hahaha..
Skali lagi azam 2015 nk rajin masukkan entry baru 
TAK KESAMPAIAN yerr..!!!

semestinya korg dah sedia maklum.. 
i am MAIDLESS over 8 months..
haaa.. saje la BOLD kan word MAIDLESS tu.. sbb mmg sejujurnya maidless.. uwaaa...
memerlukan maid,tp rasa SERIK tu masih ada..
smpi kdg2 aku rasa unfair pulak utk org2 yg dpt maid baik,telus & rajin..
sikit pon x pernah menghambakan dia.. tapi dia kuat gosip weh!
so,biarla dia x de drpd terus berkhidmat dgn aku.. haha..

ok,lets start..
skali lagi..
syukur ALHAMDULILLAH sbb akhirnya azam & angan2 yg telah lama tersimpan dpt dilahirkan..
pheww..!
nmpk mcm kecik je,tp aku kene sedar & sentiasa kene alert dgn persaingan yg sentiasa ada di mana2..
maka dgn itu lahir laa..


SHEILA RAZLAN by LK PROJECTS

yeayyy..!! sila bangun & berikan tepukan utk aku..
- clap clap clap -
ok.. terima kasih.. 
anda dipersilakan duduk & teruskan membaca..
hahahaha...
jgn marah no.. saje nk merepek sesikit..
hepi nie.. hepi tauuu..

hmm..tersgt lama simpan angan2 nie..
last2 bila dah jd realiti depan mata..
huhu.. rase nk nanges weiiii..
walaupon aku sedar sbnrnya bisnes yg aku nk buat ni dah ramai org buat..
tp mungkin berbekalkan minat & sedikit pengalaman..
aku tabah nk harung jugak..

sblm nk mula,aku study & buat research sdiri..
tiap2 mlm sblm tido, aku mesti stalk fb,ig online seller yg jual bnda yg sama..
drpd sekecik2 bnda.. sampai la sebesar2 perkara,aku amik kira & buat laporan kat en AKAUNTAN.. huhu..
senang kata tukang pam duit la.. hahaha..

so,dgn setiap perbincangan sblm tido itu.. akan ada jela komen atau cdgn drpd tukang pam modal aku.. haha..
tp,demi nk jugak buat secara serius..
aku dgrkan jela..
walaupon kdg2 aku nyaut je.. 
"ha.. ok.." " baik la.."
tp sikit pon x masuk kat kepala..
sebab..??
olmos hari2 bnda yg sama..
klo org pam modal mmg cenggitu eh fussy nya..??
huh!
lap peluh aku tau.. aiyark..

ok,sejujurnya..
sedari awal lagi aku dah fikir..
aku nk jual dgn harga yg sgt berpatutan & mampu bg semua golongan..
drpd budak skolah smpi la golongan mak2..
so, dlm cdgn..
range harga produk aku bermula drpd
RM 15 - RM 50
SAHAJA..
aku x kan jual lebih drpd harga tu..
sbb,target aku selain untung..
(ada ke org niaga x nak untung..?? )

aku nk tarik org utk pakai tudung..
klo pon diorg blom rase nk bertudung..
atlis diorg akan letak kat kepala utk mjls2 yg memerlukan diorg bertudung atau berselendang..
mana la tau.. bermula dgn letak2 je atas kepala..
melekat terus pulak kan..???
dpt jugak aku saham akhirat sikit2..
aaminnnnn..


haa.. ni labelnya..
label ni aku pakai utk 1st batch ni shj..
byk lagi nk kene adjust tu..
tp tgh tggu green lite drpd akauntan hakuu..
uwaaa..
x pela,drpd  x de kan.. haha..


maybe ada yg perasan gmbr2 ni kat ig & fb aku..
teaser la kononnya..
tp honestly.. nebes nieee....

sblm tu,saje la nak share dgn korg..
dulu ada sorg cikgu aku penah hadiahkan tudung yg dia jahit sdiri..
dan smpi skrg aku masih pakai tudung yg dia bagi..

drpd situ la aku pon tanam minat nk jual tudung..
tmbh2 skrg mcm2 jenis tudung kan..
shawl la.. instant shawl la..
hmm..
but, utk aku.. aku tetap teruskan dgn cdgn pertama aku..
iaitu nk keluarkan END CURVE SHAWL..
haaa.. cenggitu..

ok,nk share lagi..


haa.. nmpk x tudung yg aku pakai tu..??
tudung tu hadiah drpd sorg kenalan kat fb..
SYAFIKA NUREL nama fb dia..
honestly.. aku suka sgt tudung nie..
sbb materials dia best.. x panas.. & lembut.. tp senang bentuk..
pi mana2 pon.. aku mesti angkut tudung nie..


tudung merah ni pulak.. aku beli kat kedai Abby Abadi..
masa aku beli nie.. memey yg attend tau..
baik sungguh lahai memey nie..
lembut jerrrrr..


and.. shawl nie plak.. aku da improvise dia byk kali..
haha.. mcm2 mjls.. mcm2 versi..
aku suka sbb dia kalerful & terang & org senang nmpk la klo aku pakai..
yg merah menyala tu aku la.. haha..
aku pon x tau kenapa aku suka kaler2 yg meriah..
suka sgt.. tgk ni pulak..


shawl yg sama.. tp lain style..
sbb aku suka..!
ok.. tgk lagi..


nmpk x nana kat situ..??
dia pon antara bahan rujukan aku..
sikit sebyk.. aku bljr drpd dia..
aku tgk cara pemakaian tudung dia..
tp.. aku tetap suka blocking kaler..
haaa.. cmtu la ceritanya..


ok,gmbr keluar tajuk skit..
sbb nk bgtau uols.. bhw dia lah org kedua yg tau segala plan aku..
drpd pilihan warna,jenis kain.. semua Qassyaff tau..
sbb...???
sbb dia full breast feed..
jd,dia mmg x boleh tinggal & aku x akan tgglkan dia..
x sanggup dgr & tgk dia nangis sbb x dpt direct BF.. huhu..
mommy redha jela Qassyaff ooi..
ok la kan.. boifren i nie..
kompom org x berani kacau..

DAN.. AKHIRNYA..
pd tarikh 8 Februari 2015 - Ahad..
buat julung2 kalinya aku upload tudung jenama aku sendiri..

SHEILA RAZLAN by LK PROJECTS

Syukur sgt.. sbb rase berbaloi x tido malam.. 
tido x berapa nk lena.. akhirnya..




dan ada mcm2 kaler lagi..
tp utk hari yg pertama ni..
aku upload shawl yg satu warna dulu.. sempena hari pertama.. haha..
boleh cenggitu..??

apa2 pon.. korg abaikan la cara pemakaian shawl aku tu..
sbb,target aku adlh WARNA shawl..
bukan ttg pemakaian shawl tu sgt.. haha..


cukupla utk hari pertama ini..
semoga aku sukses & mendapat sokongan drpd kalian..
dgn nawaitu aku tadi la..
mula dgn minat.. mana tahu one day terus lekat kan..
saham akhirat hendaknya..

walaubagaimanapon..
aku nk ucap TQSM pada.....................


en ROOM MATES yg setia memberi sokongan & pastinya modal la uolsss..
mak mana keroje.. jadi.. harus la ada tukang pam kan..??
hahaha..
doakan yg terbaik ye..

klo uols rase2 nk jd agen ke.. dropship ke..
boleh la WA kite.. hehe..
0172332243..
sila wasap atas urusan keje ye..
tlg la jgn wasep sbb korg kene tipu dgn "rodi kristal" yg jual gadjet la.. jual tv la.. aiyarkk..!
jelak weh.. letih..

FYI guys.. rodi dah x de FB..
so,klo "rodi" tu guna FB atau WE CHAT .. maknanya bukan "rodi kristal" ye..
pastu.. klo dia ckp " x caya boleh ckp dgn "Lan Kristal"..
itu juga bukan LAN KRISTAL yer..
diorg ni TAK PERNAH & TAK DE INTENTION pon nk jd dealer ke.. agen ke terhadap brg2 seperti yg tertulis yer..

plisss laaa.. hadoi..
kan dah terkeluar pulak luahan hati kat sini..!
sbb jujurnya.. setiap hari aku akan dpt wasep or sms or DM or inbox bgtau diorg dah tertipu dgn rodi kristal la.. Lan kristal la.. pliss laa..
x yah nk ajar aku suh report polis ke ape.. sbb aku rase pokok pangkal korg tu..!
masa nk transfer duit ke.. x kan la x nmpk nama yg keluar tu nama Lan or nama rodi..
yg korg gatal gak pi transfer watpe..??
pastu siap gigih ni pi jmpa "rodi & Lan" tu..
dah kenapa..??
so.. apa aku buat adlh.. aku block je org2 yg wasep atau sms aku bgtau psl kes tipu2 nie..
menyampah & malas layan!

ok bai.. haha..
sekian entry utk malam ini..
hehehe..






No comments:

Post a Comment